Kontakt Skobox

Tingvej 8A · 8543 Hornslet

Telefon: 86 99 53 99

Email: info@skobox.dk

Butikken er åben

Man-fre: 10.00-17.30

Lørdag:   10.00-13.00

ER DER NOGET VI KAN HJÆLPE MED?

På denne side kan du finde svar på de fleste af dine spørgsmål, men du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har et spørgsmål eller andet vi kan hjælpe dig med.

OM SKOBOX

Ja, vores butik ligger i Hornslet tæt på Århus, som vi åbnede i 2001. Vil du vide mere om vores butik, kan læse mere under Om Skobox 

Hos Skobox efterstræber vi brugervenlighed, effektivitet og hurtig levering. Derfor afsender vi varen den samme dag, når du har bestilt inden kl. 12.00. Har du bestilt i weekenden eller på en helligdag, sender vi på førstkommende hverdag.

Vi har tilknyttet en ekstern skomager som reparerer for os. Har du brug for hjælp, så kontakt os på info@skobox.dk 

Skobox har udsalg to gange om året. Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev for at holde dig opdateret om, hvornår vores udsalg starter, eller hvornår der afholdes speciellearrangementer eller kampagner.

Det hænder, at en vare bliver nedsat i forbindelse med en kampagne eller til sæsonudsalg. Du har her muligheden for at gøre en rigtig god handel, men vi betaler desværre ikkedifferencen tilbage.

GAVER

Ja, selvfølgelig pakker vi rigtig flot ind, og det koster ikke ekstra. Blot afkryds i indkøbskurven, om det er fødselsdagsgave eller julegave, så ordner vi resten.

Ja, du kan godt købe et Skobox-gavekort. Det kan både bruges på webshoppen og i butikken.

Fra d. 15. november forlænger vi byttefristen frem til 3. januar, så gavemodtageren har mulighed for at få byttet sin gave, hvis der er ønske om det.

SPØRGSMÅL TIL VAREN

Det bedste du kan gøre er at kontakte os for at høre om varen skulle komme lager igen eller om vi kan skaffe den hjem specielt til dig. Ellers kan du holde øje med hjemmesiden, da der er en mulighed for at varen er kommet retur og dermed er på lager igen.

Hvis du allerede har læst beskrivelsen og set videoen og ikke fået besvaret dit spørgsmål, kan du skrive til os på info@skobox.dk eller ringe i butikkens åbningstid på telefon +45 86 99 53 99. Vi står klar til at hjælpe.

KUNDEKONTO

Du kan sagtens handle hos SKOBOX uden at oprette en konto. Men hvis du opretter en konto hos os, vil du være i stand til at nyde følgende fordele. Se dine tidligere køb, tilføj og gemme varer på din ønskeliste, optjene point og shoppe endnu hurtigere næste gang ved at gemme din adresse.

For at nulstille din adgangskode, skal du følge instruktionerne på login-siden. Klik på linket ”Glemt adgangskode”. Bemærk, af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke sende din gamle adgangskode via e-mail.

FORSENDELSE

Skobox sender i dag kun til Danmark.

Bestiller du inden kl. 12.00, afsender vi samme hverdag. Det betyder, at du har din pakke inden for 1-3 hverdage, alt efter hvilken transportør du har valgt.

Der er FRI FRAGT på alle varer til fuld pris (undtaget er køb af Skopleje & tilbehør). Du kan få tilsendt ligeså mange tilbudsvarer gratis med, som du ønsker, så længe du har én vare til fuld pris i kurven.

Hvis du udelukkende shopper tilbudsvarer eller skopleje & tilbehør, er fragten 39,- kr.

Ja det kan du godt. Når du skal vælge leveringsmetode afkrydser du blot "Afhenter i butik”, og så kan bare komme forbi når det passer dig.

Har du valgt at få leveret pakken til din hjemmeadresse og ikke er hjemme, når posten kommer forbi, lægger postbuddet en seddel i din postkasse med nærmere information om, hvor du kan hente din pakke.

Vi er kun i stand til at levere til én adresse per ordre. Hvis du gerne vil sende dine indkøb til flere adresser, foreslår vi, at du placerer en separat ordre for hver adresse.

Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en e-mail med dit Track & Trace-nummer til at spore din pakke.

SIKKERHED

Du kan være sikker på, at dine personlige oplysninger holdes private og fortrolige, og på intet tidspunkt vil vi dele det med en tredjepart. Du kan læse mere i vores Salgs- og leveringsbetingelser.

Alle dine køb er forsikret mod tyveri og utilsigtet skade fra Skobox til din leveringsadresse. Når din pakke er blevet leveret på din angivne adresse, er du ikke længere dækket.

Ja, vi er godkendt af E-Handelsfonden og har dermed e-mærket.

BETALING

Vi accepterer Mobilepay, Viabill, Dankort, Visa, MasterCard, Visa Debit, Visa Delta, Electron og JCB-kort. Alle betalinger behandles via et sikkert system leveret af NETS. Alle ordrer analyseres gennem en avanceret sikkerhedsløsning for at undgå kortsvindel. Dette gør vi for at beskytte dig som forbruger og os som butik. Derudover er Skobox godkendt af E-Handelsfonden og har dermed e-mærket. For at sikre at du ikke oplever nogen forsinkelser til din ordre, skal du sørge for, at alle dine oplysninger er indtastet korrekt. Hvis du foretrækker at placere en ordre via telefon, kan du ringe til os på +45 86 99 53 99 inden for vores normale åbningstider.

Du ser i øjeblikket på den danske version af vores hjemmeside, som kun gælder for Danmark, og der kan kun betales i DKK.

Vi trækker først pengene på din konto, når varen er afsendt.

ÆNDRING AF ORDRE

Ja, vi kan ændre i ordren, indtil du modtager en e-mail fra os angående, at pakken er afsendt. Vi har mulighed for at annullere en vare, ændre størrelsen eller redigere i dine fakturerings- og forsendelsesoplysninger. Hvis du har brug for at foretage ændringer, kan du ringe til kundeservice på +45 86 99 53 99, så hjælper vi dig.

Når din ordre er blevet afsendt, er vi ikke i stand til at omdirigere din levering til en anden adresse.

RETURNERING OG OMBYTNING

Skobox ombytter helt gratis, hvis du har fået en forkert størrelse, eller du ønsker en anden model. Du skal blot sætte den forudbetalte portolabel på pakken og aflevere pakken på posthuset eller i din GLS Pakkeshop. Du kan også læse mere om vores bytteservice HER.

Har du modtaget en vare, som ikke helt faldt i din smag eller måske ikke sad godt på din fod, kan du selvfølgelig blot returnere den til os. Derfor har vi også gjort det nemt for dig at returnere, og det koster kun 39,- kr. Du skal blot sætte den forudbetalte portolabel på pakken og aflevere pakken på posthuset eller i din GLS Pakkeshop. Hvis du vil vide mere om returnering, kan du læse mere HER.

Returnerer du selv din pakke i vores butik, får du selvfølgelig den fulde værdi af din ordre refunderet. Benytter du det medfølgende portolabel til at sende din ordre retur, modregnes dennes værdi (39,- kr.) i det beløb, som refunderes.

FEJL OG MANGLER

Alle varer tjekkes, inden vi afsender, således dette ikke skulle ske. Oplever du alligevel en fejl eller mangel, kan du kontakte os på telefon +45 86 99 53 99, således vi sammen kan aftale det videre forløb. Du kan også læse mere under siden Reklamation.

Vi kan også lave fejl, og har du fået det forkerte beløb tilbage, så skriv til os på webshop@skobox.dk, og oplys, hvori fejlen ligger, og hvilket ordrenummer det drejer sig om.

Relaterede sider

Ombytning

Returnering

Reklamation