• FRI FRAGT
  • GRATIS OMBYTNING
  • DAG TIL DAG LEVERING
  • TRUSTPILOT 9.8 af 10
  • SKOBOX ER E-MÆRKET
  • 0

ER DER NOGET VI KAN HJÆLPE MED?

På denne side kan du finde svar på de fleste af dine spørgsmål, men du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har et spørgsmål eller andet vi kan hjælpe dig med.

Skobox

Tingvej 8A
8543 Hornslet
Danmark

Kontakt

Telefon: 86 99 53 99

Butikken er åben

Man-tors: 10.00-17.30
Fredag:    10.00-18.00
Lørdag:      9.30-13.00
  • Om skobox
  • Har i en fysisk butik?
    Ja, vores butik ligger i Hornslet tæt på Århus, som vi åbnede i år 2001. Vil du vide mere kan læse mere under Om Skobox
  • HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED JER?
    Du har mulighed for at skrive til os på info@skobox.dk eller ringe til os på telefon +45 86 99 53 99. Er du i nærheden så kig endelig forbi vores butik, som ligger i Hornslet.
  • HAR SKOBOX EN SKOMAGER SERVICE?
    Vi har tilknyttet en ekstern skomager som reparerer for os. Har du brug for hjælp så kontakt os på info@skobox.dk
  • AFHOLDER SKOBOX UDSALG?
    Skobox har udsalg to gange om året. Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev, for at holde dig opdateret om hvornår vores udsalg starter, eller hvornår der afholdes specielle arrangementer eller kampagner.
  • DEN VARE SOM JEG KØBTE, ER NU PÅ UDSALG - BETALER I DIFFERENCEN?
    Det hænder at en vare bliver nedsat i forbindelse med en kampagne eller til sæsonudsalg. Du har her muligheden for at gøre en rigtig god handel, men vi betaler desværre ikke differencen tilbage.
  • GAVER
  • MIN BESTILLING ER EN GAVE - PAKKER I IND?
    Ja selvfølgelig pakker vi rigtig flot ind, og det koster ikke ekstra. Blot afkryds i indkøbskurven om det er fødselsdagsgave eller julegave, så ordner vi resten.
  • KAN JEG KØBE ET GAVEKORT?
    Ja, du kan godt købe et Skobox gavekort til brug på webshoppen eller i butikken.
  • SPØRGSMÅL TIL VAREN
  • DEN VARE SOM JEG GERNE VIL HAVE, ER UDSOLGT - FÅR I DEN HJEM IGEN?
    Det bedste du kan gøre er at kontakte os for at høre om varen skulle komme lager igen eller om vi kan skaffe den hjem specielt til dig. Ellers kan du holde øje med hjemmesiden, da der er en mulighed for at varen er kommet retur og dermed er på lager igen.
  • JEG MANGLER AT FÅ BESVARET ET SPØRGSMÅL OM EN VARE
    Hvis du allerede har læst beskrivelsen og set videoen og ikke fået besvaret dit spørgsmål, kan du skrive til os på info@skobox.dk eller ringe i butikkens åbningstid på telefon +45 86 99 53 99
  • KØB AF VARER
  • BEHØVER JEG AT OPRETTE EN KONTO FOR AT AFGIVE EN ORDRE?
    Du kan handle hos SKOBOX uden at oprette en konto. Men hvis du opretter en konto hos os, vil du være i stand til at nyde følgende fordele: 1) Se dine tidligere køb 2) Tilføje og gemme varer på din ønskeliste 3) Du kan gemme din adresse, så du kan shoppe endnu hurtigere næste gang.
  • JEG HAR GLEMT MIN ADGANGSKODE - HVAD SKAL JEG GØRE?
    For at nulstille din adgangskode, skal du følge instruktionerne på login-side. Klik på linket Glemt adgangskode. Bemærk, af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke sende din gamle adgangskode via email.
  • FORSENDELSE
  • HVILKE LANDE SENDER SKOBOX TIL?
    Skobox sender i dag til Danmark, Norge, Sverige og Grønland
  • HVAD ER LEVERINGSTIDEN, OG HVOR MEGET VIL DET KOSTE?
    Ved bestilling inden kl. 15.00, afsender vi samme hverdag. Det betyder at du har din pakke inden for 1-3 dage alt efter hvilken transportør du har valgt. For mere information om fragten, kan du læse mere her
  • KAN JEG AFHENTE VAREN I BUTIKKEN?
    Ja det kan du godt. Når du skal vælge leveringsmetode afkrydser du blot "Afhenter i butik”, og så kan bare komme forbi når det passer dig.
  • HVIS JEG NU IKKE ER HJEMME NÅR POSTEN KOMMER?
    Har du valgt at få leveret pakken til din hjemmeadresse og ikke er hjemme når posten kommer forbi, lægger postbudet en seddel i din brevkassen med nærmere information om hvor du kan hente din pakke.
  • KAN I SENDE TIL FLERE ADRESSER?
    Vi er kun i stand til at levere til én adresse per ordre. Hvis du gerne vil sende dine indkøb til flere adresser, foreslår vi, at du placerer en separat ordre for hver adresse.
  • HVORDAN KAN JEG SPORE MIN ORDRE?
    Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en email med dit Track & Trace nummer til at spore din pakke.
  • TOLD OG AFGIFTER
  • HVORFOR ER DER FORSKELLIGE PRISER, FRA LAND TIL LAND?
    Vi overholder altid de vejledende priser som leverandørene udstikker for det pågældende land. I enkelte lande tager vi også højde for told og afgifter, således du som forbruger altid ved helt nøjagtig hvad varen koster.
  • HVOR MEGET TOLD OG AFGIFTER SKAL JEG BETALE?
    For at sikre at du har de nøjagtige priser, afgifter og leveringsomkostninger vises, skal du klikke på linket øverst på vores hjemmeside og vælge dit land fra listen. Alle ordre afsendes på DAP (Delivery At Place) basis, hvilket betyder, at alle relevante import skatter og afgifter er inkluderet i den endelige købspris. Med andre ord, ALT er inkluderet i prisen, også told.
  • SIKKERHED
  • HOLDES MINE PERSONLIGE OPLYSNINGER PRIVATE?
    Du kan være sikker på, at dine personlige oplysninger holdes private og fortrolige, og på intet tidspunkt vil vi dele det med en tredje part. For mere information, kan du læse vores Salgs- og leveringsbetingelser
  • ER MIN PAKKE FORSIKRET?
    Alle dine køb er forsikret mod tyveri og utilsigtet skade, fra SKOBOX til din leveringsadresse. Når din pakke er blevet leveret på din angivne adresse, er du ikke længere dækket.
  • ER I E-MÆRKET?
    Ja vi er godkendt at E-Handelsfonden og har dermed e-mærket.
  • BETALING
  • HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERER SKOBOX OG ER DET SIKKERT?
    Vi accepterer Mobilepay, Viabill, Dankort, Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit, Visa Delta, Electron og JCB kort. Alle betalinger behandles via et sikkert system leveret af NETS. Alle ordrer analyseres gennem en avanceret sikkerhedsløsning for at undgå kortsvindel. Dette gør vi for at beskytte dig som forbruger og os som butik. Derudover er SKOBOX godkendt at E-Handelsfonden og har dermed e-mærket. For at sikre at du ikke oplever nogen forsinkelser til din ordre, skal du sørge for alle dine oplysninger er indtastet korrekt. Hvis du foretrækker at placere en ordre via telefon, kan du ringe til os på +45 86 99 53 99, inden for vores normale åbningstider.
  • KAN JEG VÆLGE AT BETALE I EN ANDEN VALUTA?
    Du ser i øjeblikket på den danske version af vores hjemmeside, som kun gælder for Danmark. Hvis ordren skal leveres til Grønland, Sverige eller Norge vil din ordre blive opkrævet i landets valuta og for Grønland ex. moms. For alle andre destinationer, vil du blive faktureret i DKK. For at ændre valuta, skal du vælge land på drop down listen i øverste venstre hjørne af skærmen.
  • HVORNÅR TRÆKKER I PENGENE PÅ MIN KONTO?
    Vi trækker først pengene på din konto, når varen er afsendt.
  • ÆNDRING AF ORDRE
  • KAN JEG ÆNDRE I MIN BESTILLING?
    Ja vi kan ændre i ordren indtil du modtager en mail fra os angående pakken er afsendt. Vi har mulighed for at annullere en vare, ændre størrelsen eller redigere i dine fakturerings-og forsendelsesoplysninger. Hvis du har brug for at foretage ændringer, kan du ringe kundeservice på +45 86 99 53 99, så hjælper vi dig.
  • KAN JEG ÆNDRE MIN LEVERINGSADRESSE?
    Når din ordre er blevet afsendt, er vi ikke i stand til at omdirigere din levering til en anden adresse.
  • RETUR TIL BUTIK
  • HVORDAN RETURNERER ELLER BYTTER JEG EN VARE?
    Du har altid 14 dage til at beslutte dig, om du vil beholde, bytte eller returnere dine varer. Du kan læse om vores bytteservice HER, eller om hvordan du returnerer varen HER
  • VIL JEG FÅ REFUNDERET DEN FULDE VÆRDI AF MIN ORDRE?
    Ja vi refunderer hele varens pris. Din refusion vil blive tilbageført til det kreditkort, som du anvendte da du placerede ordren. Du skal være opmærksom på, at hvis du benytter den vedlagte portolabel til returnering, modregnes dennes værdi (69,- kr.) i det beløb som refunderes.
  • FEJL OG MANGLER
  • DER ER FEJL PÅ EN VARE, HVAD GØR JEG?
    Alle varer tjekkes inden vi afsender, således dette ikke skulle ske. Oplever du alligevel en fejl eller mangel kan du kontakte os på telefon +45 86 99 53 99, således vi sammen kan aftale det videre forløb. Du kan også læse mere under siden Reklamation
  • JEG HAR FÅET DET FORKERTE BELØB TILBAGE?
    Vi kan også lave fejl, og har du fået det forkerte beløb tilbage så skriv til os på webshop@skobox.dk og oplys hvori fejlen ligger og hvilket ordrenummer det drejer sig om.