INTET HOLDER EVIGT, MEN!


REKLAMATION

Du har altid 2 års reklamationsret på alle varer, så længe du har behandlet varen ordentlig og husket at vedligeholde den. Normalt ælde, slid og diverse pynt (pailletter og lignende) betragtes ikke som en reklamation. Har du en vare, som er gået i stykker inden for denne periode, så kontakt os på info@skobox.dk eller ring på telefon 86 99 53 99

TAG ET BILLEDE

Nogle gange kan det være svært at forklare, hvad eller hvor den helt præcis er gået i stykker. Det er derfor det nemmest, hvis du tager et billede og vedhæfter det i en e-mail. På den måde kan vi også bedre vurder, om den kan repareres, eller om du skal have en ny vare i stedet for.

REPARATION

I de tilfælde, hvor vi vurderer, at varen kan repareres, er der to måder at gøre det på.
  • Du returnerer varen til os, og så sørger vi for at få den lavet hos en professionel skomager.
  • Har du svært ved at undvære varen, kan du også selv få den lavet hos en skomager (de kan ofte gøre det dag til dag). Men husk at sende os en kvittering, således vi kan refundere dig pengene.

ERSTATNING

Hvis vi vurderer, at varen ikke kan laves, sender vi dig en ny identisk vare. Er den på det pågældende tidspunkt udsolgt, ophæves købet, og vi vil refundere det fulde beløb eller ombytte til en anden vare.

RETURLABEL

Skal varen tilbage til os, sender vi dig en forudbetalt returlabel på e-mail. Den skal du blot printe ud og sætte oven på pakken og efterfølgende aflevere pakken på posthuset eller i en GLS Pakkeshop.
  • Husk at vedlægge en kopi af fakturaen.
  • Bemærk at vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.